Как да купя


Cos

Искаме да реагираме бързо и възможно най-ясно, когато търсите продукт в нашия магазин. Тъй като портфолиото на dentstore.bg е в непрекъсната динамика, използвайте следните съвети, за да спестите време и да премахнете объркването.

Трябва да имате валиден имейл адрес, за да подадете поръчка на сайта или по телефона. Имейл адресът ще бъде свързан с профила ви в DENTSTORE.BG и чрез него ще се осъществява комуникацията между нас.

Стъпка 1

Избиране на продукти

Pasul 1
Навигацията в онлайн портфолиото е лесна и може да бъде направена чрез разглеждането на категориите продукти, посочени в горната част на страницата.

Ако не идентифицирате търсения продукт в показания списък, можете да приложите филтрите, налични вляво от екрана, за да стесните областта за търсене с изброените функции.

Ако знаете частично или напълно името или кода на продукта, можете да използвате търсачката, която се намира в заглавието на всяка страница. Понякога ще трябва да изпробвате няколко думи за търсене, за да стигнете до интересуващата ВИ област.

В страницата на продукта можете да проверите цялата информация за характеристиките, цената и наличността му. Продуктите, които се споменават на склад, са в нашия склад и могат да бъдат доставени. За продукти, които са изброени по поръчка, трябва да се свържете с нас по телефона или по имейл, за да получите прогноза за времето за доставка или да изберете условията, при които определени продукти могат да бъдат доставени само въз основа на вашата поръчка.

Стъпка 2

Количка

Pasul 2
След като сте видели артикула, който ви интересува, можете да го добавите в количката, като кликнете върху бутона "Добави в количката". Ще можете да промените желаното количество или дори да пуснете продукта в секцията "Моята количка".

Можете да повторите тези стъпки, докато добавите всички продукти, които искате в количката. Съдържанието на количката трябва да бъде внимателно разгледано, преди поръчката да бъде завършена. Можете да добавите продукт, като натиснете съответната иконка, поставена на всеки ред за даден продукт. Количеството на конкретна ориентировка може да бъде актуализирано чрез попълване на желаната стойност в едно и също поле. Сайтът ще преизчисли общата цена на показаните елементи.

Ако притежавате отстъпка, имате възможност да го използвате сега, като въведете кода и натиснете бутона "Използване на ваучер"

Стъпка 3

Вход / Регистрация

Pasul 3
В този момент имате няколко опции за удостоверяване:

- ако имате съществуващ профил, моля, влезте с данните си, за да финализирате поръчката;

- ако нямате профил, създайте го като попълните полетата във формуляра;

Като нов клиент, моля попълнете най-малко задължителните полета, които са отбелязани с *. Трябва да зададете сигурна парола, която да ви служи за следните влизания в профила ви. Веднага ще получите имейл с данните за профила си.


В рамките на профила си винаги можете да съхранявате и променяте информацията си за връзка, всички адреси за фактуриране и доставка, които използвате, за да направите поръчки, лични и бизнес, които сте регистрирали в профила си. Тук винаги ще поддържате актуална история и състояние на текущите поръчки. Всички тези данни ще ви помогнат да сведете до минимум времето за добавяне на нова поръчка.

- можете да се свържете директно с профила си във Facebook;

Стъпка 4

Изберете опция за доставка

Pasul 4
Изберете опцията за доставка на поръчката. Ако искате продуктите да бъдат доставени на различен адрес от фактурирането, имате тази опция.

За подробности относно опциите за доставка проверете страницата "Изберете доставка".

Стъпка 5

Изберете опция за плащане

Pasul 5
Изберете опция за плащане.

Когато избирате опция за онлайн плащане чрез банкова карта, ще бъдете насочени към страницата Процес на транзакциите. След удостоверяване на картата и проверка на транзакцията ще получите съобщение за потвърждение на плащането.

За подробности относно опциите за плащане проверете страницата "Как да платя".

Стъпка 6

Изпратете поръчката

Pasul 6
Преди да финализирате поръчката, моля, прегледайте отново обобщението на поръчката. Ще ви изпратим имейл, потвърждаващ получаването на вашата поръчка в системата. Това съобщение ще бъде твърдо приемане на вашата поръчка, ако всички продукти в поръчката са налични на склад.

Ние ще прегледаме получената поръчка възможно най-скоро. След като проверите всички данни, необходими за завършване на търговската транзакция, ще ви изпратим нов имейл, съдържащ приемането на поръчката или друга полезна информация за попълване на поръчката.

В момента на приемане на Вашата поръчка сключването на договора от разстояние (вж. "Условия") и началото на доставката, съгласно избраните условия за плащане и доставка.

Можете да анулирате поръчка от профила си в рамките на 1 час от поставянето на поръчката и ако тя все още не е приключила. Ако промените решението си по-късно, ще можете да върнете продукта, както е указано на страницата "Отказ от поръчката".