Електрическа четка Philips Sonicare EasyClean HX6511/02


HX6511/02

Електрическа четка Philips Sonicare EasyClean HX6511/02



 Потребителски рейтинг и отзиви
Гаранционен срок:24 месеца
Безплатна доставка при поръчка над 50 лева. детайли
Плащайте безопасно онлайн, с банков превод или при доставка. детайли
Обслужване на клиенти: Тел: 02 493 01 66 Работно време Понеделник - Петък 9.30-18.00

Електрическа четка Philips Sonicare EasyClean HX6511/02

Предимства:

Динамично почистване Sonicare - позволява деликатно и ефективно почистване на зъбите.
Той прочиства дълбоко, между зъбите и по линията на дъвката
Наклонено гърло - позволява почистване в труднодостъпни места
Отстранява бактериалната плака.
Може да почиства ортодонтски уреди, зъболекарски работи (уплътнения, коронки, аспекти) и пародонтални торби.
Таймер за 30 секунди - Показва препоръчителното време за четкане за всеки накрайник на мундщука
Улеснена програма за учене чрез Sonicare - Лесно увеличава мощността по време на първите 14 приложения.
Патентованата звукова технология - премахва до два пъти повече бактериални плаки, отколкото ръчна четка.

Технически данни:

Тип четка: ултразвуков
Осцилации: 31000
Брой програми: 1 (почистване)
Брой включени глави: 1
Цвят: бял
Тип захранване: батерия
Зарядно устройство с поддръжка: да

Описание:

Електрическа четка Philips EasyClean HX6511 / 02 - 1 дръжка за четка + 1 глава за четка.

ТЕХНИЧЕСКО ОПИСАНИЕ

Тип продукт
Електрическа четка за зъби
Възрастова Група
Възрастни
За ортодонстки апарати
За пародонтални джобове
Предимства
Антибактериална плака
Избелване на зъбите
Цвят
Бял
Тип захранване
Акумулаторно
Тип четка
Електрическа
Зарядно устройство
Да
Вид на четката
Медиум
Трептения
31000 оборота в минута
За път
Не
Брой програми
1
Брой включени четки
1 брой

Правната рамка

 

Съгласно Закона за защита на потребителите, Глава 4, Раздел II, Чл. 49 – Чл.61, отнасящи се до правата на потребителите за договори, сключени от разстояние: 

Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок от деня, в който продуктът е физически притежаван. В този случай, разходите за връщане се поемат от потребителя.

  • Върнатият продукт трябва да е в същото състояние, в което е доставен (с всички аксесоари, с непокътнати етикети и придружаващи документи). Продукти с физически модификации, драскотини, удари, следи от прекомерна употреба и / или неоторизирани намеси и др. не се приемат за връщане.
  • Връщането ще бъде отказано в случаите, описани по-горе, или при установяване, от страна на Продавача,че стоката е в статут на непродаваемост.
  • Продуктите ще бъдат върнати чрез куриерската услуга, договорена от Продавача на адреса на Продавача, с придружаващите ги непокътнати етикети и документи.

Когато изпраща пакета, Купувачът попълва следния шаблон за връщане: Формуляр за връщане

Ситуациите за връщане, в които всички разходи за връщане и евентуално последваща доставка се поемат от Продавача, са подробно описани по-долу:

  • В някои случаи Купувачът може да избере да замени продукта с друг.

Ако е уговорена замяната с по-скъп продукт, Купувачът ще заплати разликата в цената, съответно ако стойността на заместващия продукт ще бъде по-ниска, той ще получи съответното частично възстановяване.

  • Продуктите не са в съответствие със спецификациите на сайта.

Ако поръчаният продукт се окаже, че не отговаря на спецификациите в офертата CARESTORE, Купувачът може да поиска връщането му, за да го замени или да възстанови пълната стойност.

  • Продуктите са доставени неправилно от Продавача.

В случай на доставка на друг продукт или в друго количество, трябва да съобщите за несъответствията на Продавача в рамките на 24 часа, за да бъдат отстранени. Ако продуктът вече не е на склад, Купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на стойността.

  • Продуктите се оказват нефункционални в рамките на първите 48 часа от получаването им.

Ако полученият продукт се окаже неизправност в рамките на първите 48 часа след реалното получаване, Купувачът може да поиска връщането на продукта в рамките на този срок, за да го замени с нов продукт. Ако продуктът вече не е на склад, Купувачът може да избере замяна с друг продукт или пълно възстановяване на стойността.

Възстановяванията на суми се извършват по банков път в рамките на максимум 14 дни от приемането на връщането.

Лично вземане отшоурума:

Клиентът може лично да вземе поръчката си ( след потвърждение на поръчката на телефон +359 2 493 01 66) от шоурума ни в Бизнес-Център Сердика, Сграда 5,  Бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е, гр. София, без никакви разходи за доставка.

 

Изпращане по Куриер:

Куриерската компания гарантира транспортирането в рамките на максимум 24 часа от изпращането до всяко населено място.

Ако поръчката е направена до 17:00 часа, пратката ще бъде изпратена в същия ден, с изключение на поръчките от почивните дни, които ще бъдат обработени в първия работен ден.

Ако направите поръчката си след 17:00 часа, тя ще бъде изпратена на следващия ден, с изключение на поръчките в почивни дни, които ще бъдат обработени в първия работен ден.

Куриерски разходи:

За доставки с куриер, доставката е безплатна за поръчки над 50 лева; за поръчки под 50 лв., доставката е 4,90 лева с вкл ДДС,независимо от теглото!

 

Не се осигурява транспорт извън България.

Как да платя?

Изберете най-удобният за Вас начин да платите направената поръчка!

Имате следните възможности:

Наложен платеж

Можете да платите продуктите директно на куриера, в момента на тяхното доставяне.
По силата на сключения договор между Дентстор България ЕООД и Еконт Експрес ООД и Спиди АД се спазват всички изисквания за качество и ефикасност на обслужването.
Можете да заплатите поръчката си в момента на доставката, директно на куриера.
Допълнителна такса за куриерски услуги - в зависимост от стойността на поръчката. Повече информация тук

Плащане в магазина

Ако изберете опцията плащане в магазина, ще се свържем с вас, възможно най-скоро (в работно време) след финализиране на поръчката ви. Можете да заплатите поръчката си, директно в магазина, в момента на получаването ѝ.

Банков превод

Ако изберете опцията за банков превод, ще получите имейл, съдържащ всички подробности за плащането. Поръчката ще бъде изпратена, след като сумата постъпи в банковата ни сметка. Трябва да знаете следното, когато искате да платите с банков превод:

 

Данни на фирмата:

  • Име на фирмата: Дентстор България ЕООД
  • Седалище  и адрес на управление:  София, район „Оборище”, ул. „Московска” № 21Б, ет. 3
  • Oфис: България, София 1379, бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е, Бизнес център Сердика, сграда 5
  • Правна форма: Дружество с ограничена отговорност
  • Данъчен номер: BG204602700
  • ЕИК: 204602700
  • Банка: ОББ АД
  • Сметка в BGN: BG90UBBS88881000932077
  • BIC: UBBSBGSF

Подобни продукти

Бъдете първи, напишете своето мнение !